Hvad er revision?

til at tage revision i hedensted

Spread the love

I de første år af min undervisningskarriere ville jeg sætte revisionstimer uden stor forventning. Hvis du skulle lave en test, skal du i det mindste give en chance for succes ved at give lektionen før til revision. Jeg vil ofte give en liste over foreslåede aktiviteter, som eleverne kan vælge imellem: plakater, mindmaps, krydsord, markeringer. I midten af ​​2000’erne har jeg måske foreslået, at eleverne vælger noget, der matchede deres foretrukne læringsstil: visuelt (tegneserie), auditivt (skriv et rap) eller kinæstetisk (udfør det). Jeg ved nu, at disse var alle erfaringer med fuldstændig spildte muligheder for at lære.

Den 7. september 2013 deltog jeg i den første ever ResearchEd inspireret af nogle af de mennesker, jeg fulgte på Twitter. Otte år efter at jeg begyndte at undervise, følte jeg mig som om jeg endelig begyndte at finde ud af, hvordan eleverne faktisk lærte. Jeg har for nylig afleveret en session til sjette formelever på Cornell notatoptagelsessystemet og gav lidt indsigt i effektiv revision, støttet af nogle vigtige forskningsresultater. Min bekræftelse kom fra en kollega, der sagde: “Det har taget mig 28 års undervisning for at realisere alt dette – og du (eleverne) har lige fået det på mindre end 10 minutter.”

Hvordan fungerer revision Hedensted

De nye GCSE og A Level pensum har tvunget lærerne til at tage revision i hedensted langt mere seriøst. Uge 2 med mine nuværende år 10 studerende og de spurgte hvad lektierne var – “Revision”. De spurgte, om de havde en test, der kom op. Jeg forklarede dem omhyggeligt, at den store mængde materiale, de måtte vide, betød, at revision skulle være en løbende proces, der begyndte med anden uge af kurset. Mange emner, som mine egne, religiøse studier, bliver ikke progressivt vanskelige. Materialets standard på både GCSE og A-niveau er generelt lige så vanskelig. Udfordringen er det stadigt voksende volumen.

Det mest nyttige udgangspunkt er Hermann Ebbinghaus arbejde fra 1885 (replikeret af Murre og Dros i 2015 med lignende resultater). Han testede ved hjælp af vilkårlig information og optagelseshastigheder for ‘at glemme’:

Denne graf viser antallet af ‘glemmer’. Den røde linje angiver frafaldet fra den indledende lektion eller studietid. Hvis det indhold er re-studeret, kan du se drop off er langt mere gradvist. I denne graf betyder at studere for fjerde gang over et tidsrum, at der er minimal “glemme”.

Af afgørende betydning opdagede han, at ved regelmæssig materiel udnyttelse blev det tilbagekaldt hurtigere og derefter glemt langsommere. Hans konklusion var, at der var to effektive metoder til at lære materiale:

Via mnemonic

Med mellemrummet gentagelse

På trods af at det er godt over 100 år, er dette råd stadig nyttigt.

Vælg revisionsfirma fra Hedensted

I 2013 blev der offentliggjort en af ​​de vigtigste undersøgelser om elevindlæring med titlen “Forbedring af elevernes læring med effektive læreteknikker: Lovende anvisninger fra kognitiv og uddannelsespsykologi” af John Dunlosky, Katherine A. Rawson, Elizabeth J. Marsh, Mitchell J. Nathan og Daniel T. Willingham. Det er mere tilgængeligt i en artikel skrevet af John Dunlosky, der hedder ‘Styrkelse af lærerens værktøjskasse: Styrkelse af strategier til at øge læringen eller’ Hvad virker der ikke ‘af Dunlosky et al.

Undersøgelsen undersøgte 10 fælles revisionsmetoder til denne brugbarhed. Dette er et kort resumé af det: